Bosch PGV775K01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PGV775K01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

geke f 11-08-2008
Geschreven voor: Bosch PGV775K01N

Ik heb deze kookplaat nu 2 jaar en ik ben erg ontevreden: er zat in het begin een zwart laagje op de onderkant van de branders maar dat was er heel gauw af omdat ik soms toch met een schuursponsje schoon moest maken omdat de aanslag na het koken niet te verwijderen was. Ook de koperen wokring wordt heel erg smerig en is niet schoon te krijgen kortom als het nieuw is ziet het er prachtig uit maar na een paar keer te hebben gekookt ziet het er niet meer uit heel erg jammer!

mrs.Rita 22-06-2007
Geschreven voor: Bosch PGV775K01N

Ben niet erg te spreken over deze kookplaat. Als de plaat schoon is, is die prachtig, maar als je hem schoon moet maken is een ramp.Elk veegje zie je. Ik veeg de plaat na met een drupje naglans van de vaatwasser op een stuk keukenrol. Het sudderpitje gaat zelfs op de laagste stand te hard. De wokbrander doet prima. OOk de branders het zwarte gedeelte verkleurt snel aan de zijkant.